CÍLENÝ PRŮZKUM

Ukázka firemního profilu


CHCETE VYUŽÍVAT PŘEVRATNÉ NÁSTROJE?

Získáte nástroj, kterým najednou rozešlete průzkum stovkám nebo tisícům potencionálním zákazníkům 

Za několik málo chvil se můžete dozvědět přesně to, co potřebujete. Velmi jednoduchým způsobem se dokážete zaměřit na konkrétní lidi podle stejných kritérií, které si určíte sami. Můžete zacílit svůj průzkum podle věku, podle zájmů nebo podle místa vašeho podnikání a jeho okolí, ale taky podle vzdálenosti od místa kde se chystáte podnikat. Nebo propagujte váš web.

Například makléř, který nabízí prodej nemovitostí na různých místech regionu, může oslovit obyvatele z přímého či vzdálenějšího okolí konkrétní nemovitosti. Může tak zjistit, kteří lidé mají zájem o byt, dům či pozemek a kteří zájem nemají. Podle odpovědí se dozvíte komu máte jaké nabídky poslat. Můžete položit otázku a napsat odpovědi, které si v průzkumu sami vytvoříte podle toho, v jakém oboru podnikáte. Například makléř může udělat průzkum takto: 

"Chystáte se v blízké době koupit byt či nemovitost?"

1. Ano, chci koupit byt 

2. Ano, chci koupit domek; 

3. Ano, chci koupit stavební pozemek; 

4. Ano, během dvou let; 

5. Nemám zájem o koupi nemovitosti. 

Podobně si vytvoří průzkum každý kdo hledá zákazníky.

Udělejte si průzkum trhu před zahájením podnikání, zeptejte se svých budoucích zákazníků na cokoliv. 

© 2016 Cílená reklama Spacespy
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky